Корпоративтік клиенттерге жеңілдіктер

 

Корпоративтік бонустық картаның көмегімен Сіз тапсырыс сомасынан балдар жинақтай және мейрамханалар жинағында корпоративтік шоттарды төлеу үшін жинақталған  балды пайдалана аласыз.

 

Қалай картаның иесі атануға болады

1. «Корпоративтік клиент» бағдарламасын а қатысу үшін кем дегенде 15 адам санын көрсетумен саулдама-өтінімді толтырыңыз.

2. 30 жұмыс күні ішінде Сіз тегін бонустық карта аласыз.

Бонустық балды қалай жинақтау керек

Мейрамханада әрбір жұмсалған 100 теңге үшін Сіз корпоративтік  картаға 5 балл аласыз.

Шотты жапқанда Сіз корпоративтік шотқа бонустық балл есептеу және жүйеде тіркеу үшін бонустық картаңызды ұсынасыз.  Шотты жапқаннан кейін чекте картаның №, компания атауы басылып шығуы тиіс.

Бонустық балдар корпоративтік шотқа оларды есепке алғаннан кейін келесі күні белсенді болады.

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ: Сізде   Жеті Қазына, Caramel және ЦИ мейрамханаларының әрқайсысында қолжетімді бір корпоративтік шот жасалады.

Бонустық балды қалай пайдалану керек

Шотты жапқан кезде даяшыға бонустық карточканы көрсетесіз және оған шотты бонустық балдармен төлегелі отырғаныңызды хабарлап, боннустық шоттан алғыңыз келіп отырған соманы айтасыз. 

 

Бір жолғы төлем сомасы 100 000 теңгеден аспауы тиіс.  Шотты ішінара  төлегенде тапсырыс сомасының қалған бөлігін қолма-қол ақшамен немесе банк картасымен төлеуге болады. Шоттың бір бөлігі балдармен, қалған бөлігі қолма-қол ақшамен төленген жағдайда,  ақшалай сомамен төленген  (қолма-қол ақшамен немесе қолма қол ақшасыз) сомаға ғана бонус есептелетін болады .

 

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! Балдармен төленген сомаға бонус есептелмейді

Теңгерімді тексеру

Картаңызды даяшыға  немесе әкімшіге көрсетіп, бонустық карта бойынша корпоративтік картадағы қалдықты басып шығаруды өтініңіз.

Қатысу шарты

1. Картой можно воспользоваться только при количестве гостей более 15 человек.

2. На корпоративных мероприятиях именные карты не действительны.

3. Администрация Собрания ресторанов оставляет за собой право исключить любого участника (при этом блокируется счет клиента и отменяются все набранные баллы) в случае нарушения правил и условий пользования картой. Администрация оставляет за собой право отказать в выдаче корпоративной карты по своему усмотрению без объяснения причин.

4.Мейрамханалар жинағының әкімшілігі  бұл туралы алдын ала хабарландыра отырып, сондай-ақ онсыз кез келген уақытта барлық бонустық бағдарламаны немесе оның бөлігін өзгерту немесе күшін жою құқығын өзіне қалдырады. Әкімшілік  осындай өзгерістер нәтижесінде туындаған кез келген залал немесе шығын үшін жауапкершілікте болмайды.

5. Держатель корпоративной карты несет ответственность за своевременное извещение Администрации Собрания ресторанов об изменениях адреса, телефона и прочих данных.

6. Держателям корпоративной карты рекомендуется следить за начислением баллов на корпоративную карту.

7. Начисление бонусных баллов происходит только при наличии корпоративной карты. Для накопления баллов карта должна быть своевременно предъявлена при оплате счета.

8. Қонақта ағымдағы жинақталу бойынша сұрақ туындаған жағдайда, Әкімшілік 30 күн ішінде жауап беру құқығын өзіне қалдырады. Ақпарат құпия болып табылады.

9. Жинақталған балдар қолма-қол ақшаға аударыла алмайды.

10. Мейрамханада шотты балмен төлеген кезде, есептен шығару нақты уақыт режимінде болады.

11. Держатель корпоративной карты может иметь только один бонусный счет и одну корпоративную карту. При обнаружении второй корпоративной карты, начисленные на нее баллы будут аннулированы, и карта удалена без предварительного уведомления. Баллы, накопленные на одном счете, не могут быть переведены на другой счет.

12. Корпоративная карта, не используемая в течение 12 месяцев аннулируется.

13. Корпоративная карта является собственностью Администрации ресторана и должна быть возвращена по первому требованию.

14. Do not keep your bonus card together with objects which have a magnet (mobile phones, magnet studs and charms, etc.), as the card will demagnetize, and you will not be able to get bonus points when paying your bills.

15. In case a visitor loses his/her bonus card he/she should immediately inform about it by telephone (727) 273-43-98 or by e-mail: kazyna@yandex.ru . The administration is not responsible for safety of points in the lost card.

16. Expenses connected with retrieval of the lost card shall be borne by the bonus card holder.